Incontro 2020 werd vanwege Covid uitgesteld...

In 2022 vond deze tentoonstelling van Nederlandse kunstenaars wél plaats.  Georganiseerd door de gemeente Celleno in Italië en de Stichting Zeeuws Blauw uit Nederland. Vrijwel buiten de officiële kunstwereld, maar met hele goede kunstenaars op een prachtige vrijplaats. Dat maakte het, met de positieve energie van alle bezoekers, de twee concerten van Charlotte Beukers en alle hulp van vrijwilligers, tot een onvergetelijk kunstfestival.

Van 24 tot 27 juni 2022 vond het Incontro-festival plaats in Celleno, iets ten noorden van Rome. Onderstaand de folder, foto's, het verslag met alle interviews (te downloaden). Teksten van Dieuwke. Fotorechten van derden (teja van hoften, Margriet Smulders, Maria Coolen e.a.) via Stichting Zeeuws Blauw.

folder met het programma

verslag plus interviews